Aż 400 osób uczestniczyło w webinarze "Jesteśmy na TAK!" w Orange Polska

Aż 400 osób powiedziało “Jesteśmy na TAK!” i wzięło udział w webinarze dla zespołu Orange Polska Spotkaliśmy się w ich zjawiskowym studiu, by porozmawiać o praktycznym wsparciu dla osób z niepełnosprawnościami w pracy.

Jak przebiegło spotkanie?

Prowadząca Agata Robińska, prezeska naszej fundacji, rozmawiała z Izabela Chocianowska, menedżerką ds. wellbeingu oraz Michał Dondalski, kierownikiem działu BHP – oboje z Orange Polska.

Głównym tematem był program „Zdrowie na TAK”, który już od 2013 roku wspiera pracowników z niepełnosprawnościami w Orange Polska. Program oferuje między innymi wsparcie finansowe, dodatkowe usługi medyczne oraz dostosowanie stanowiska pracy – więcej informacji w naszym raporcie: link

Iza i Michał przedstawili również wyniki wewnętrznej ankiety satysfakcji ze wsparcia programu. Zapowiedzieli zmiany w odpowiedzi na sugestie pracowników oraz przedstawili nowe benefity.

Wielką wartością spotkania były wypowiedzi samych pracowników z niepełnosprawnościami oraz osób zarządzających różnorodnym zespołem na temat tego, jak program działa w praktyce i jakie przynosi realne korzyści. Podkreślono także uważność jako ważną cechę inkluzywnych liderów i liderek

Jako fundacja udostępniliśmy infolinię z naszym ekspertem, który pomoże pracownikom Orange Polska uzyskać orzeczenie o niepełnosprawności – zarówno dla siebie, jak i swoich bliskich.

Dziękujemy wszystkim za udział. Wasza energia i zaangażowanie były inspirujące.
Orange Polska - jesteście "Pracodawcą na TAK" ❤️

Profesjonalne studio nagraniowe z trzema prelegentami siedzącymi na fotelach. Przed nimi ustawione są kamery, a w tle widoczna jest futurystyczna grafika z połączonymi ikonami symbolizującymi komunikację i innowacje.

Trzy osoby siedzące na fotelach w studiu nagraniowym. Po lewej kobieta w czarnym stroju trzymająca notatki, w środku ekspertka w czerwonej spódnicy, a po prawej mężczyzna w czerni z mikrofonem. W tle półka z neonowym napisem „Cześć”.

INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Preferencyjne

Umożliwiają Serwisowi zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie Serwisu, np. preferowany język lub region w którym znajduje się Użytkownik.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).